Nog precies een maand.....

28 april 2013

27 mei is het zover! Dan vertrekken we weer voor een rondreis van 3 weken in zuid Spanje. Omdat we op Faro vliegen zullen we aan het begin en het eind van de vakantie een paar dagen in de Algarve verpozen.

We zijn ongeveer al een maand bezig om de reis in elkaar te zetten voor een zo laag mogelijke prijs, wat volgens mij weer redelijk goed gelukt is dit jaar. Tickets, huurauto en overnachtingen komen op zo'n 650 euro voor 3 weken.

Ed is van de afdeling huurauto en vliegtickets en ik vind het een sport om een zo goedkoop mogelijke overnachting te scoren. In totaal hebben we 8 logeeradressen van meerdere dagen. Voor de kustplaatsen hebben we 3 overnachtingen uitgetrokken en voor de steden 2.

De reis ziet er als volgt uit;

27 t/m 29 mei Praia da Ouro (strand Algarve)

30 mei t/m 1 juni Matalascanas (strand en natuurreservaat)

2 juni t/m 3 juni Sevilla

4 juni t/m 6 juni Malaga (stad én strand)

7 juni t/m 8 juni Granada

9 juni t/m 10 juni Almeria (strand)

11 juni t/m 12 juni Cordoba

13 juni t/m 15 juni Quarteira (strand Algarve)

16 juni Naar huis )-:

Dit is een leidraad, alle hotels die ik reeds geboekt heb zijn te annuleren, mochten we besluiten toch een andere richting op te willen. Ik heb om deze reden ook nog niet àlle overnachtingen geboekt.

Waarschijnlijk kunnen we onderweg nog een paar leuke secret deals reserveren via Booking.com.

Het plan is om net als vorig jaar de reisblog dagelijks bij te gaan houden. We zouden het leuk vinden als jullie ons volgen en af een toe een reactie plaatsen....

1. Ronald:
    29 april 2013
    Buuf & Buum,
    Moet weer een super vakantie worden! ik ga jullie zeker weer volgen. Vorige keer ook gedaan, dus kom maar op met de verhalen en foto's.
  2. Mandy:
    29 april 2013
    Leuk programma!-alleen zou je iets langer in Sevilla en Granada moeten blijven.....(en vergeet niet alvast via internet je toegangskaarten te reserveren voor het paleis in Granada)