Milanenhorsters logeren in Hilton Garden Inn Hotel in Sevilla!

10 mei 2013 - Leiden, Nederland

Het viel nog niet mee voor een budgetfreak als ik om een overnachting te vinden in Sevilla die ook nog eens aan een paar eisen moest voldoen: liefst in het centrum, met zwembad, gratis of voor weinig parkeren en voor hooguit 40 euro per kamer per nacht.

Dàt bleek dus niet haalbaar. In het centrum met zwembad was nog wel te regelen, maar gratis parkeren vind je dus gewoon niet! Als een hotel al parkeergelegenheid heeft dan ben je rond de 20 euro kwijt.

Maar nu gaan we dus "op stand" naar het Hilton. Spiksplinternieuw 4 sterren hotel (monsterlijk aanzicht aan de buitenkant) met binnen/ buitenzwembad en fitnesszaal. Leuke bijkomstigheid, dan kan ik mijn trainingen tijdens de vakantie gewoon (?)doorzetten.Tevens is de kamer voorzien van een combi-magnetron en een koelkast.

Gratis parkeren onder het hotel en op 5 km afstand naar het oude centrum. Bus 3 brengt ons daar in een half uurtje wordt beloofd.

We zien het wel......het vooruitzicht om na een lange bloedhete dag slenteren door Sevilla, in het zwembad te duiken en lekker te relaxen in de tuin spreekt me in ieder geval erg aan. Ik kan niet wachten!!

1. Ria:
    17 mei 2013
    ik ga jullie reisverslag volgen leuk hoor