Missie voltooid!

17 mei 2013 - Leiden, Nederland

Gisteren heb ik de laatste ontbrekende overnachtingsplaats geboekt. Een Hacienda tussen de olijfgaarden in Baeza, een plaats die we aandoen op weg naar Cordoba. (zie foto's)

Het laatste puzzelstukje maakte de organisatie v.d. reis compleet. Jammer dat het klaar is, ik heb er heel wat plezierige uurtjes aan besteed.

In vergelijking met vorige jaren ga ik zoveel meer ontspannen op reis. Dit heeft alles te maken met het feit dat ik mijn diploma op zak heb. 3 jaar lang waren er altijd nog opdrachten en toetsen die voor de vakantie af moesten zijn, om maar niet te spreken v.d. Proeven van Bekwaamheid die zijn (stress) tol opeisten.

Maar dit ligt gelukkig achter me, zodat ik/ we (want voor Ed ook een stuk prettiger om geen stress meer te hebben van mij, haha) een stuk plezieriger uitkijken naar de vakantie.

Voor het weer hier hoeven we in in ieder geval niet te blijven. Wat een drama zeg! Als ik naar buiten kijk zie ik 1 groot nat grijs geheel. "de hemel huilt" zoals ik eens iemand zo mooi hoorde zeggen.

1. Tiny van Loon:
    24 mei 2013
    Ziet er goed uit!
  2. Sandra:
    25 mei 2013
    Een hele fijne vakantie samen!
  3. Renate:
    27 mei 2013
    Als het goed is zitten jullie nu in het vliegtuig...... jippie.....lekker naar de zon!!!
    Goede reis en we wachten de avonturen af!
    XXX
  4. Anneke Crama:
    28 mei 2013
    Ik heb al drie keer gekeken op de site.
    Ik ben zo benieuwd naar jullie verhalen en foto's
    Ik wens jullie een fijne vakantie, geniet ervan