Natuurreservaat parque Dunar

1 juni 2013 - Matalascañas, Spanje

Vanmorgen hebben we een wandeling gemaakt door het natuurreservaat tegenover ons hostal.
Het was een behoorlijke klim door een uitgestrekt duingebied met pijnbomen.
Erg rustgevend en met prachtige vergezichten. (zie foto's)

Als afsluiting koffie gedronken bij een strandtentje. Dat was zo'n lekkere rustige plek met strandbedden, dat we besloten daar de rest v.d. dag door te brengen.

Dus onze strandspullen opgehaald en tot 19u luierend op het strand vertoeft. Beetje lezen, zwemmen, slapen, eten en drinken. Lekker ontstressen.

Vanavond bij het restaurant van Tamarindos gegeten. En er zodoende achter gekomen dat 'patatas aoli' gewoon gekookte aardappelen zijn in knoflook mayo!

Morgen vertrekkken we naar Sevilla. Tijd om wat cultuur op te gaan snuiven en te gaang genieten v.d. luxe van het Hilton hotel.

. Ik ga nu proberen te slapen, wat niet mee zal vallen, want onze kamer kijkt uit op een terras van een tapas restaurant. En aangezien Spanjaarden het normaal vinden om 23.30u nog uitgebreid te eten met de hele familie, zal het voor 2.00 nog niet stil zijn.....