2e dag Sevilla

3 juni 2013 - Matalascañas, Spanje

Gisteravond zijn we rond 18u Sevilla ingegaan voor een eerste kennismaking. Het was voor ons de eerste dag dat het zó heet was zonder een zuchtje wind. Na 2 uur rondgelopen te hebben door de stad had ik het helemaal gehad. Pijnlijk opgezwollen voeten, verlamd door de warmte en een knallende koppijn. Ook niet zo handig van mij om op slippers te gaan natuurlijk.
Ik was blij toen we om half 11 de koele hotelkamer strompelden!

Ed kwam toen met het idee om vanmorgen heel vroeg op te staan en dan Sevilla in te gaan tot een uur of 15u vanmiddag. Om vervolgens de rest v.d. dag te chillen en de verkoeling van het zwembad op te zoeken.
Zo kwam het dat we al om 9u in Sevilla rondliepen. Lekker rustig en een prima temperatuur. Gewapend met een paar liter water en mijn hardloopschoenen aan en een paar keer een koffiepauze was het goed te doen.

We hebben voornamelijk door de kleine achteraf straatjes en de subtropische parken gewandeld, de toeristische trekpleisters op een zijdelingse afstand houdend. Natuurlijk wel wat foto's gemaakt, maar verder dan de buitenkant zijn we niet gekomen.

Rond 15 uur waren we lichtelijk oververhit en het beiden een beetje zat. Gelukkig vonden we snel de bushalte die we nodig hadden en kwam de bus (met airco!) er ook nog eens binnen 5 minuten aan! Een klein cadeautje als je het gehad hebt. (-:

Met onze laatste krachtinspanning hebben we nog wat boodschappen ingeslagen bij de Lidl. (5 min. loopafstand van het hotel)
Omdat we het nogal beschamend vonden om met 2 volle Lidl tassen het Hilton in te lopen, hebben we de lift in de parkeergarage gepakt, die ons in 1x naar de 7e etage bracht (-;
Je hebt dan bijna het idee dat je iets crimineels aan het doen bent....

Het is nu 19u en we liggen nog steeds bij het zwembad in de schaduw. De zon brandt nl nog steeds. Zometeen gaan we nog even een uurtje cardio doen. Ook de gym ziet er hier super uit met geavanceerde toestellen. Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel zin, maar ja, zometeen heb ik weer een goed gevoel dat ik geweest ben.

1. Mandy:
    4 juni 2013
    hier weer koud, dus niet zeuren over hitte!
    waarschijnlijk is dit de enige zomer die jullie krijgen dit jaar.....
  2. Dana:
    4 juni 2013
    Dat zal toch niet? We nemen de zon gewoon met ons mee over 2 weken. Maar dan zijn jullie alweer bijna aan de beurt voor vakantie toch?