Bye bye Hilton Sevilla, hi Malaga!

4 juni 2013 - Málaga, Spanje

Vanmorgen vroeg opgestaan en nog even gebruik gemaakt v.d. fitnessfaciliteiten van het Hilton. Ed gelukkig ook, dus gedeelde smart was halve smart! Om 12 uur uitgecheckt en op weg naar Malaga gegaan.

Een weinig boeiende dag voor jullie om over te vertellen. Ik heb genoten van de 2 uur durende rit en het afwisselen landschap met al zijn facetten zoals kleur, geur, bebouwing, hoogteverschillen etc.

Rond half 4 kwamen we aan bij ons appartementje. Een soort poppenhuis (-:
Echt superleuk. 30 vierkante meter, maar met alles erop en eraan. Tegen een heuvel aan gebouwd, dus met een fantastisch uitzicht over een deel van Malaga en de zee.

De bus naar Malaga stopt hier voor de deur, erg handig! Het enige nadeel is dat men beneden ons wegens een verbouwing aan het hakken en breken is. Maar heel veel last hebben we niet gehad want we hebben de strandtas gepakt en zijn naar zee gelopen. Echt een heel leuke plek. Kleine baaitjes en strandjes waar alleen de locals komen. Geen souvenierswinkel en ligbeddenverhuur te bekennen. Gewoon authentiek Spaans!

Toen we 's avonds terugkwamen was de geluidsoverlast verdwenen. Maar vermoedelijk begint dat morgen om 7 uur weer. Maar dat geeft niet, want het plan is morgen vroeg naar Malaga te gaan. Dus nu ook tijd voor mij om te gaan slapen.

1. Mandy:
    5 juni 2013
    Leuk idee dat jullie misschien wel dezelfde straatjes/pleinen en terrassen bezoeken als wij in Januari.
    Wij vonden de boulevard ook erg gezellig. Handig dat het strand op loopafstand van de binnenstad is.
    Fijne dag!